lauantai 6. elokuuta 2011

i like to party






Jepjep , vois vaikka tästä iha alusta muistuttaa siitä kuinka ahkerana ja aktiivisena blogin kirjottajana oon toiminu nää viimeset viikot enne ku koulu alkaa . Ja vielä plussana siitä kuinka kiinnostavia aiheita ja kuvia mulla on täällä sitte ollu , eli mulla tää bloggeeraus vähä hiipunu kesäloma myötä mut kyl tää tästä vielä kohenee ja kuvia alkaa tulee enemmä ja aiheet paljo kiinnostavempia , ainaki toivottavasti . Eli siis perjantaina oltiin bysiksel bileissä ja sielä meni ihan kivasti (--: ei mitenkään hurjasti vielä näin mutta meni ainaki . Sit eilen oli Lauran synttärit ja meni tosiki kivasti , meiän pikkulaura täyttäny vuosia ♥ Mutta tietenki minä kaivan kameran laukusta , just ku muut vieraat on lähteny ovesta eikä ruokaa oo enää yhtää jäljellä ......... mut se vaan oon mä ! Tänään Ilona tulee meille yöks ja käyää vähä kuntoilemas sitä ennnnen , illasta myös leivotaa vähä pizzaa . 

 ♥santra

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti