maanantai 8. elokuuta 2011

you got to be kidding me


flanelli , 14.95 h&m

kangaskassi , 4e the body shop

alusvaatteet , 3e seppälä

Shoppailuja vähä aloteltu , ja tän tyyylisiä juttuja lähti mulla matkaan . Oli tosi kiva reissu ja meillä oli tosi kivaa tyttöjen kaa ! Mulla muutenki nyt vähän nää loppupäivät kuluu nopeesti , ku on kauheesti tekemistä ja muutenki pitäs vielä keretä nähä mahollisimman paljo kavereita , ku alkaa tulee sitte iha siedettävän paljo kouluhommia ja muutenki reenit alkaa ja näi . Mut muuten oon kyllä iha tyytyväine tähä mun loppupäätökseen , että lopetin sen uinnin ja jatkan tanssia niin , että mulla on 4 krt reenit viikossa + viikonloput vapaita . Aika jees , koska ne voi kuluttaa siihen et mä teen vähä koulujuttuja ja sitte joissaki väleissä chillailen kavereitten kaa ja nautin vaa parinpäivän lomista mutjooo ....... huomenna ois vissii ohjelmassa vielä hengata poikien kaa ja näi . Eikai muuta ja sit nää paripäivää vietetää kunnolla , eiks jea ?

♥santra

3 kommenttia:

  1. kivoja ostoksia! (::::

    VastaaPoista
  2. kiiitos kauheesti (-: just katoin sunki ostoksia jaja tosi kivoja (:

    VastaaPoista
  3. heipsan:)

    ihana blogi sul ♥

    http://www.josku-neverstopdreaming.blogspot.com

    VastaaPoista